T-shirts

alles over onderdelen voor bronsmotoren.
bv. aanbieden van onderdelen, onderdelen gezocht en hulp bij reparaties
Plaats reactie
brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

T-shirts

Bericht door brons_ad » 01 mar 2007, 21:08

Ter gelegenheid van het feit dat 100 jaar geleden de bronsfabriek zijn deuren opende zijn er wat artikelen op de markt gebracht.
Allereerst zullen er 2 verschillende T-shirts gemaakt worden.
1 voor speciaal voor netjes met het oude bronslogo in goudkleur op een zwart shirt en de andere met een nieuw ontworpen logo zoals u hier ook op de foto ziet:

Afbeelding

Bij beide shirts is een kleine lijn met tekst van http://www.bronsmotor.com opgenomen.
De prijs van het witte shirt met het "100"logo zal rond de 10 euro gaan kosten en het zwarte shirt met goudopdruk zo rond de 12 euro.
Dit is excl. verzending.
Houd wel rekening met enige levertijd aangezien ik er niet veel op voorraad heb. (1 á 2 weken maximaal)

De maten die leverbaar zijn:
104, 116, 128, 140, 152, S, M, L, XL, XXL.
--------------------------

Een ander artikel wat uitgebracht wordt is een speciale plaquette in de vorm van dit bovenstaande 100 Brons logo.
In een beperkte oplage van 50 stuks met certificaat van echtheid zal dit gegarandeerd een collector's item worden.
De plaat is gemaakt van Brons en heeft de afmeting van ongeveer 220 x 125 mm en een gewicht van ongeveer 750 gram.
Tijdens de show in Nuenen (pinksterdagen 2007) zullen de eerste verkocht gaan worden door de organisatie van nuenen, na het festival kan dat ook direct bij mij.
Reserveren kan al vast!

brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

Re: T-shirts

Bericht door brons_ad » 08 mar 2007, 10:01

brons_ad schreef:Ter gelegenheid van het feit dat 100 jaar geleden de bronsfabriek zijn deuren opende zijn er wat artikelen op de markt gebracht.
Allereerst zullen er 2 verschillende T-shirts gemaakt worden.
1 voor speciaal voor netjes met het oude bronslogo in goudkleur op een zwart shirt en de andere met een nieuw ontworpen logo zoals u hier ook op de foto ziet:

Afbeelding



Inmiddels is ook het zwarte shirt met een bedrukking van goudfolie binnen.
Zier er zeer luxe uit!

Afbeelding

De prijzen zullen iets hoger uitvallen als eerder is aangegeven.
Het witte shirt met de 100 opdruk komt op 11 Euro en de zwarte met goud opdruk op 15 Euro.

Levertijd komt op zo'n 2 weken uit.

brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

brons T shirt

Bericht door brons_ad » 12 apr 2007, 19:44

Van het zwarte shirt heb ik nu een grotere partij besteld die met zeefdruk zijn gemaakt.
De opdruk is met goudverf gedaan.
Door de grotere bestelling die ik heb gedaan kan ik dit shirt ook wat voordeliger aanbieden.
De prijs van dit shirt komt op 10 Euro uit (excl. verzending)
De maten die ik heb zijn S, M, L, XL en XXL.
Haast u want op is op.

De shirts zijn ook te koop op zaterdag 19 mei in Vianen tijdens de sleepbootdagen en tijdens het pinksterweekend in Nuenen bij de stationaire motorenshow.

Afbeelding

brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

t shirt's

Bericht door brons_ad » 30 apr 2007, 21:48

Momenteel zijn de prijzen voor de witte shirts en de goudfolie shirts wat gestegen.
De verkoopprijzen komen dan eigelijk te hoog uit om het leuk te houden waardoor ik besloten heb om zoveel mogelijk door te gaan met de zwarte shirts (zeefdruk)
Deze shirts voor 10 euro per stuk voldoen al goed aan de vraag en ze zijn vooral mooi en voordelig.
Voor de andere shirts is het eigelijk niet rendabel om ze in het assortiment te houden.
Ik heb nog een paar witte shirts in voorraad liggen (XXL,XL,L en M)
Deze shirts zijn 12 Euro...op is op!

Van de zwarte shirts (zeefdruk) loopt de maat XXL erg hard, ik heb er nu nog 3.
De andere maten hebben nog genoeg voorraad.

brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

Re: t shirt's

Bericht door brons_ad » 29 mei 2007, 22:12

brons_ad schreef:Ik heb nog een paar witte shirts in voorraad liggen (XXL,XL,L en M)
Deze shirts zijn 12 Euro...op is op!
De andere maten hebben nog genoeg voorraad.


Na de show in Nuenen is de voorraad aardig minder geworden.

Van de zwarte shirts zijn alleen de maten S, M en L nog te koop.
Van de witte shirts is nog een beperkte voorraad in de maten M en L.
Op is Op.

Plaats reactie