korting

heeft u een leuk verhaal over bronsmotoren of heeft u iets meegemaakt? laat het ons weten.
Plaats reactie
brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

korting

Bericht door brons_ad » 15 feb 2013, 21:43

Weer een leuk verhaal voor de liefhebber van Klaas Donselaar.

------------------------------
Een aantal jaren heb ik een nieuwe schuur laten zetten en heb de boel een jaar later voor 1/3 afgescheiden en tochtvrij gemaakt.
Maar in de winter bleek dat het helemaal niet zo,n mooi plekje was om er iets in tedoen , dus er moest een kachel komen.
Ik naar Appingedam, een ijzerwaren zaak waar Brons wel zaken mee deed. Voor de mensen die lid waren van de personeelsvereniging die hun kaartje lieten zien was er ook altijd extra korting.
De kachel was uitgekozen , toen ik voor de grap zei dat ik ook nog een lidmaadschap kaartje van Brons had.
Nou had je die gezichten moeten zien, ik dacht die jagen mij er zo uit. Toen zei een van die jongens als jij nog zoiets hebt neem het dan maar mee.
Wat moet je nou weer he, goed ik het kaartje opgespoort ,naar Appingedam terug gegaan en ze vonden het mooi dat ze zoiets eens terug zagen.

Afbeelding

Ben mijn vader dankbaar, zelfs nu hij er niet meer is heeft hij er toch nog voor gezorgd dat ik de kachel 35 euro goedkoper kreeg

Vr gr Kaas

Plaats reactie