inloggen op het forum

zaken die betrekking hebben op inloggen en andere dingen die nodig zijn binnen het forum.

Plaats reactie
brons_ad
Site Admin
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 jan 2006, 19:15

inloggen op het forum

Bericht door brons_ad » 09 feb 2006, 21:54

Toch blijk dat het niet altijd eenvoudig te zien is of je bent ingelogt.
Zelf moet ik ook vaak 2 keer inloggen voor ik een bericht kan plaatsen.
Bovenaan de pagina staan de woorden FAQ, gebruikerslijst, profiel enz.
Als je naar dit lijstje kijkt en vooral naar het woord inloggen. Ben je nl. goed ingelogt dan staat er UITLOGGEN met je gebruikersnaam daarachter.
Wil je een onderwerp of een antwoord plaatsen dan is er alleen een invulvak voor de naam van het onderwerp en niet voor de naam van de gebruiker.
De naam van de gebruiker kan je dus alleen invullen als je niet, of niet goed, bent ingelogt.
Verder staat er in de FAQ nog het volgende:

Waarom wordt ik automatisch uitgelogd? Als je Log mij automatisch in bij elk bezoek niet aanvinkt word je na een bepaalde tijd uit veiligheidsoverwegingen weer uitgelogd. Indien je dat vakje wel aanvinkt blijf je ingelogd, dit is echter niet aan te raden op een publieke PC op b.v. een universiteit of in een bibliotheek of internetcafé.


---------------------------------------------------------------------------
Als aanvulling op mijn vraag bij de forum host service kwan het volgende antwoord:

Voor een correcte werking van van een forum is het noodzakelijk dat cookies van xsBB worden geaccepteerd en bijgewerkt. Dat regel je door in de Internet Explorer op Extra > Internet-opties > tab: Privacy > Websites > Bewerken in te stellen dat de xsbb.nl en xsbb.be cookies altijd moeten worden toegestaan.

Verwijder ook alle (xsBB)-cookies en de tijdelijke internet-bestanden. (Tabblad: Algemeen) Log dan opnieuw in op het forum zodat er een nieuw en correct cookie wordt aangemaakt.

Noot:
Als je als gebruiker ook aan een ander xsBB-forum deelneemt met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord dan zou dat de oorzaak kunnen zijn van het probleem. Kies dan bij elk forum een ander wachtwoord.

Plaats reactie