Historische motorenshow 2014 a.u.b. lezen!

Bronsmotoren die te zien waren op evenementen en ook de aankondiging van komende evenementen
Plaats reactie
firebird
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2014, 19:48

Historische motorenshow 2014 a.u.b. lezen!

Bericht door firebird » 05 sep 2014, 10:55

Beste Brons liefhebbers en bezoekers,

allereerst dank ik jullie dat jullie wederom naar dit prachtige evenement zijn gekomen.

Ik heb echter een dringend verzoek aan een ieder die afgelopen weekend aanwezig was en foto's en / of filmpjes heeft gemaakt of jullie ook beelden hebben van de toegangsweg op het terrein en dan met name van zaterdagochtend toen de ingang korte tijd geblokkeerd werd door een aantal Tsjechische medewerkers van Control Seal en van de linten die langs de parkeerplaats waren gespannen door deze figuren zodat bezoekers niet in de gelegenheid waren om hier te parkeren.


Ook ben ik op zoek naar beelden van de zondag waarop zij langs beide kanten van de parkeerplaatsen pallets en wederom linten hebben geplaatst.

Het werd ons en vele bezoekers die slecht ter been waren daarmee erg lastig gemaakt terwijl wij gewoon het recht hadden om hier te mogen parkeren. Enkele medewerkers van voorgenoemd bedrijf hebben ons de dagen voor en tijdens het evenement dan ook flink lopen intimideren en het ons zo moeilijk mogelijk proberen te maken om dit weekend weer tot een zo geslaagd mogelijk evenement te maken.

Dit was erg pijnlijk voor alle vrijwilligers die hier zo hard voor hebben gewerkt en erg lastig voor een ieder die hierdoor soms erg ver moest lopen.

Ik hoop dan ook dat diegene die hier beelden van heeft deze zo spoedig mogelijk wil sturen naar ; info@bronsstichting.nl

Alvast heel hartelijk bedankt voor de moeite en graag tot volgend jaar!

Daan

Plaats reactie