gezocht Deutz Brons

alles over onderdelen voor bronsmotoren.
bv. aanbieden van onderdelen, onderdelen gezocht en hulp bij reparaties
Plaats reactie
Gast

gezocht Deutz Brons

Bericht door Gast » 12 jun 2006, 17:44

Ik zoek t.b.v. verzameling een komplete Deutz Brons.

Johan H.
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2006, 21:39

Bericht door Johan H. » 03 jul 2006, 06:47

Je zoekt een Deutz-Brons? Ik weet er één te koop. Dat is inclusief schip, het schip is niet bepaald veel waard vermoed ik. Ik weet echter niet hoeveel de eigenaar vraagt. Hoeveel moeite wil je ervoor doen?
Het gaat hierbij om een tweecilinder, ongeveer 42 pk.

Los van je vraag, ook in het algemeen. Wie ben jij eigenlijk? Het zou leuk zijn als ik weet aan wie ik een antwoord geef. Een GAST?:roll:

Wybe-M
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 feb 2006, 15:55

Re: gezocht Deutz Brons

Bericht door Wybe-M » 03 jul 2006, 20:07

Anonymous schreef:Ik zoek t.b.v. verzameling een komplete Deutz Brons.


Nou, daar heb je nogal veel verschillende soorten van. Wat voor soort zoek je?

Misschien ook handiger om deze vraag onder de draad Deutz-Brons te plaatsen?

Vertel eens wat over je verzameling. en waarom een Deutz-Brons?

Moet het een lopende kar zijn?

johan rolloos

deutz brons

Bericht door johan rolloos » 04 jul 2006, 17:23

Johan H. schreef:Je zoekt een Deutz-Brons? Ik weet er één te koop. Dat is inclusief schip, het schip is niet bepaald veel waard vermoed ik. Ik weet echter niet hoeveel de eigenaar vraagt. Hoeveel moeite wil je ervoor doen?
Het gaat hierbij om een tweecilinder, ongeveer 42 pk.

Los van je vraag, ook in het algemeen. Wie ben jij eigenlijk? Het zou leuk zijn als ik weet aan wie ik een antwoord geef. Een GAST?:roll:

Mijn naam is johan rolloos, lukte in eerste instantie niet onder eigen naam
Ik probeer een overzicht te krijgen van de Nederlandse motorenbouw.
Bezit een aantal bronsmotoren en een deutz brons zou hier goed bijpassen. Laat maar eens horen wat het schip moet kosten en moet er weer een motor geplaatst worden om weer redelijk van het schip af te komen? Ik woon in omgeving Rotterdam.

Johan H.
Berichten: 11
Lid geworden op: 04 feb 2006, 21:39

Bericht door Johan H. » 05 jul 2006, 07:42

Hallo Johan,

Ik heb een mailtje gekregen van Mr Brons over wie jij bent en wat het doel is. Voor mij ben je dus geen GAST meer.
Die Deutz Brons staat in een schip welke mijns inziens gesloopt gaat worden. Dit schip heeft een romp van een ondefinieerbare soort met daarop een soort van woonark. De lengte schat ik op een meter of 24, geen kleine jongen. De eigenaar dacht echt dat hij "goud" had gekocht. Jammer genoeg voor hem raakt hij het schip aan de straatstenen niet kwijt. De motor draait niet maar is zo goed als compleet samen met orgineel startluchtvat.
Ik zal eens een balletje opslaan richting de huidige eigenaar. Gratis is denk ik niet van toepassing maar wie weet?
Als je mij een mailtje stuurt waarin jij je mailadres kenbaar maakt dan stuur ik je wat foto's.

Groeten Johan H.

Mijn mail adres is dezetekstweghalenpoerwakarta@hotmail.com

Plaats reactie